Nőgyógyászati lézerterápia:

korszerű és fájdalommentes segítség a stressz- és kevert inkontinencia, a hüvelyszárazság és a hüvelytágasság esetén

Míg korábban az intim területek — mind élettani, mind esztétikai — feszesítését, fiatalon tartását csak sebészeti eljárással tudták kezelni, a Fotona intimlézer technológiájának köszönhetően ma már műtét nélküli, fájdalommentes megoldást tudunk az intim részek fiatalítására, rugalmasságának visszanyerésére, az évek során múló komfort és lendület fenntartására. Az általam is alkalmazott lézeres eljárással a stressz inkontinencia, a tág hüvely és a hüvelyszárazság egyaránt kezelhető.
Dr. Ghavami Mohammadali lézer
intimlézer

Az új technika alkalmazása lehetőséget teremt a vizeletcsepegéssel, vizelettartási gondokkal küszködőknek vagy a tágabb hüvely okozta kellemetlenségektől szenvedőknek teljes értékű életet élni. Az akaratlan vizeletvesztés miatt korábban nem, vagy csak nehézségek árán folytatott tevékenységek (pl. fizikai munka, sport) újra a mindennapi élet részei lehetnek. A lézer alkalmazásával a hölgyek a kor előrehaladtával is megőrizhetik intim szépségüket, örömtelibb és stresszmentesebb lehet szexuális életük.

A korszerű lézerterápiás tudást a Fotona Laser and Health Academy speciális képzésén volt alkalmam elsajátítani, a Róbert Genium Esztétikai Központban immár 2017 óta alkalmazom. Célom ezen a területen is a leghatékonyabb, kíméletesebb és eredményesebb orvosi segítséget nyújtani.

Fontosnak tartom, hogy a legjobb eszközzel dolgozzak. A Fotona világ-viszonylatban a létező legbiztonságosabb non-invazív orvosesztétikai szabadalmaztatott lézer technológia. A csúcsgyártó 2016-ban megjelent Fotona SP  lézerkezelője egyedülállóan kombinálja az Nd:YAG és az Er:YAG lézersugarakat, a kezelések mögött a legszigorúbb tesztek és klinikai tanulmányok állnak, amelyek igazolták a kezelések biztonságosságát és hatékonyságát.

A mindössze 15-25 perces kezelések fájdalommentesek, a páciens a hüvelyben érezhető enyhe melegségen kívül egyéb kellemetlenséget nem fog tapasztalni. A kezeléseket minden esetben diagnosztikai vizsgálat, állapotfelmérés előzi meg. A kezelési tervet mindig egyénre szabottan állítom fel, részletesen átbeszélve pácienseimmel.

Milyen problémákon segít a nőgyógyászati lézerterápia?

Inkontinencia

A vizelettartási gondok – stressz inkontinencia és kevert inkontinencia – sok nőnél okoznak kellemetlenségeket. Ezek leginkább tüsszentés, köhögés vagy nevetés esetén, illetve sportolás vagy egyéb fizikai terhelés alatt jelentkeznek. A vizelet inkontinencia bármely életkorban kialakulhat, de leginkább a kor előrehaladtával és szülést követően válik gyakoribbá a tünetek előfordulása. Ennek kezelésére nyújt hatékony megoldást az IncontiLase intimlézeres kezelés, amelynek eredményeként a kollagénrostok újraképződnek és megerősödnek, ezáltal csökkentik, illetve megszüntetik a problémát.

Hüvely tágasság

Szülést követően illetve a kor előrehaladtával a hüvely kitágul és szövetei veszítenek rugalmasságukból, ami különböző esztétikai problémákat, a komfortérzet hiányát okozhatja. Ennek kezelésére nyújt hatékony megoldást az IntimaLase intimlézeres hüvelyszűkítés. Eredményeként a kollagénrostok újraképződnek, megerősödnek, ezáltal a tág hüvely szindróma megszüntetését érjük el. Az IntimaLase kezelés egy egyedi, szabadalmaztatott, biztonságos és fájdalommentes Er:YAG intimlézeres eljárás, amely nem igényli a műtétek előtti előkészületeket, és a kezelés után a páciens azonnal visszatérhet a mindennapi életéhez.

Hüvelyszárazság

Az intimlézer segítségével hormonmentesen, természetes módon és igen hatékonyan kezelhetőek a változókori hüvelyproblémák is, a hüvelyfal elvékonyodásával járó viszkető és égető érzés, a hüvelyszárazság és az ezzel járó fájdalmas együttlétek, a visszatérő hüvelyi fertőzések és vérzések. Az intimlézeres kezelés után a hüvelyfal visszavastagodik eredeti állapotára, a hüvely szárazsága a kezelésen átesett páciensek visszajelzései alapján csaknem teljességgel megszűnik, a hüvely fala újra rugalmas lesz, így a fenti panaszok megszűnnek, és újra fájdalom nélküliek, élvezhetőek lesznek az együttlétek is.

Genium esztétika lézer

A kezeléseket a Róbert Genium Esztétikai Központban végzem.

Az alábbi gombra kattintva további részleteket tudhat meg az alkalmazott technológiáról, a kezelésekről és azok eredményességéről, illetve időpontot kérhet konzultációra és intimlézer kezelésre: